onsdag 1 april 2015

tidsfördriv sökes.





Förkylningen bröt ut ändå och medan snön både vräkt ner och smält bort har jag tillbringat två dagar i soffan. För att få tiden att gå har jag sett ikapp alla avsnitt jag missat av mina favoritserier. Nu tog dock Hart of Dixie slut och då har jag bara Grey's Anatomy kvar. Eftersom min mammaledighet börjar nästa vecka tror jag ju att jag kommer att ha en hel del tid över och därför behöver jag nu era bästa tips. Vad ska jag se på? Jannika har tipsat om Downtown Abbey och det vore kanske något, men mera? Det kan ju liksom ta två månader innan bebisen är här.

Serier jag sett och gillat är; OC, Desperate housewives, Sex and the city, Friends, How I met your mother, New girl, Hart of Dixie, Gossip girl och Grey's Anatomy.

Serier jag sett som varit helt okej är; Glee, Pretty little liars, Breaking bad, Big bang theory och Lost (innan det spårade ur totalt).

Serier som jag tror att inte är någon höjdare (men man vet ju aldrig!) är; Game of thrones, Walking dead och allt annat med vampyrer och zombies.

Så något underhållande, ganska lättsamt, lite spännande och gärna med duktiga skådespelare. Eller så något helt annat som ni blivit överraskade av och fastnat i. Berätta!


3 kommentarer:

  1. Rekommenderar starkt The Good Wife! Superbra skådisar och bra storyline. Advokattema men på ett "personligt" sätt. Och Mr Big har en roll där också! ;)

    SvaraRadera
  2. Jo jag har sett reklam för den serien, och det låter ju lovande :)

    SvaraRadera