onsdag 8 april 2015

shopping, mat och vila.


Jag glömde ju en sak på min to do-lista och det är ett besök till Umeå. Jag och en av mina svägerskor åker faktiskt redan imorgonbitti och kommer hem igen på fredag. Två dagar shopping, en natt på hotell och en hotellfrukost. Suveränt.
Det enda som oroar mig lite är stormvindarna som viner här utanför och det faktum att jag kan gå ungefär 20 minuter innan min kropp vill ta paus. Men det ordnar sig nog. Foreca lovar redan bättre väder och jag ska väl nog hitta någon hylla att sätta mig ner på. Eller så får vi dricka väldigt mycket kaffe. Det är ju också rätt trevligt.
På bilderna kan ni se lite finheter som kanske får följa med hem. Melontallrikar och kalaspapper från Lagerhaus, en låda ur Newbies home-kollektion och päronbyxor från Åhlens. Bara bra saker helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar