måndag 28 mars 2011

Den 28e mars

Fem sidor portfolioarbete och en sats våfflor senare känner jag mig ganska nöjd. Fem sidor är långt ifrån så många som jag borde ha åstadkommit, men då ska ni veta att jag har minst lika många sidor till i planeringsstadiet. Alla vet vi ju att en "att göra"-lista är värd hälften så mycket duktighetspoäng som det slutförda arbetet...
Mars sista måndag började alltför tidigt med en kurs med det fina namnet kommunikation och grupprocesser. Vi löste konstmysterier och övade oss på att samarbeta i äkta Peffan-anda, sedan var det plötsligt lunch, också var det slut på den skoldagen. Egentligen får man väl inte säga skoldagen, eftersom jag går på ett universitet (våra lärare har upplyst oss om detta alltför många gånger). Men universitetsdagen? Nej.

Och förlåt, jag vet ju att ni vill se en bild på mina våfflor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar