söndag 27 mars 2011

Söndag

Pampasveckan är slut, kontot är tomt och vädret är grått. Inte alltför positivt, men det känns ändå skönt med lite vardag . För  jag gillar min vardag med skola, evighetsluncher, lite skolarbete och en evighetskaffepaus på det. Och ja lite mathandlande, tvtittande och städning. Vardag är bra.

Imorse vaknade jag klockan 10, kom ihåg att man skulle ändra till sommartid och blev lite besviken över att jag hade sovit ända till 11. Sedan steg jag upp och såg att köksklockan var 9, slog på Tv:n och där var klockan också 9. Ni kanske förstår att min förvirring var stor. Efter ett tag kom jag ändå fram till att min telefon hade ändrat tid automatiskt, köksklockan hade vintertid och den Tv-kanal jag såg på var svensk. Fint så.

Gårdagens Spiderman gav för övrigt mersmak, så nu ska vi se tvåan. Jag tror alla kan behöva lite superhjältar i trikåer en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar