onsdag 23 mars 2011

Layoutproblem

Jag gör som jessi , och ger upp med min layout. Jag hoppas bara att datasnillena på papper fixar alla teman snart, för såhär kan jag inte ha det. Bort med allt vitt grått och sterilt och in med lite grönt, gult och prickigt, är mitt förslag!

Lite grått kommer jag att få bort imorgon i alla fall, för då ska jag äntligen till frissan och hoppeligen kommer jag ut med lika fräscht hår som på denna bild.



Och ja, Sport förlorade men eftersom de var lika målinriktade som studerande i en krogkö, så får matchen helt godkänt.

2 kommentarer:

  1. Välkommen marie! Oj va jag ska läsa din blogg! Förresten, det går inte att ändra bakgrundfärg på modernist-temat. Delicate går att göra mera med bakgrund. Där kan man ha vilken färg som helst eller bilder också. Annars jobbar vi vidare med temana! (eller inte jag förstås, men det är lika bra att jag int rör nånting :)).

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja de hoppas ja ;D Okejj, ja har int kolla igenom så noga ännu heller, men no blir de säkert bra! Jaa, å de svart-vita kanske int stör dig så myki heller :)

    SvaraRadera