tisdag 22 mars 2011

Emme koskaan luovuta..


Ikväll är det dags för den andra kvalmatchen mellan Sport och Pelicans, och jag (eller ja, min pojkvän) lyckades få biljetter dit. På vasabladet stod det att biljetterna sålt slut på mindre än 20 minuter, vilket är ganska sjukt.


Jag är  inte så värst hockeyintresserad egentligen. Dock så råkar många i min närhet vara det vilket har lett till att jag  under de senaste åren besökt ishallar i Björneborg, Helsingfors Närpes, Nykarleby, Vasa, Åbo och Stockholm. Det skulle jag aldrig ha trott förut, men nu tycker jag det är riktigt roligt. Fastän jag råkar vara ett Sport-fan, så lider jag lite med de som inte alls bryr sig om hur det går för några rödklädda herrar på skridskor. Var och varannan status på facebook, kommer att handla om detta ikväll och tidningarna verkar inte vara sämre.





Vårt kylskåp, som även fungerar som biljettkontor.


Målet för all uppmärksamhet.

1 kommentar: