tisdag 22 mars 2011

Om en blogg

Istället för att gå ut i Vasas soliga vårväder, har jag nu suttit tre timmar och skapat en blogg. Jag känner att pensionärerna skulle vara väldigt stolta.

Varför jag valde att starta denna blogg just idag, vet jag inte. Jag har nämligen funderat på det i typ 3 år, skapat ett flertal bloggkonton och fått kommentarer som "men du som läser alla bloggar som finns, varför har du int en egen?" . Det är kanske orsaken , att jag läser otaligt mycket bloggar och därför känner att det börjar vara för sent att börja nu. Vem börjar blogga 2011 liksom. Så fast jag känner mig ute, efter och inte har en aning om vart detta kommer att leda så tänker jag göra mitt bästa.  För jag vill.

En blogg är ingenting utan bilder, och även om jag torrbloggat i tre timmar så är jag inte helt hundra på detta med bilder i inlägg, men för att göra ett försök, får ni härmed se den plats jag spenderar allra mest tid i. Soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar