torsdag 31 mars 2011

Stressande och avstressande aktiviteter

Idag har jag bland annat hunnit med detta

# Lyssna på högljudda personer i skolans datasal.

# Luncha och hälla korvsoppa över hela mitt vänstra lår.

# Besöka stadsbibbans hemsida x antal gånger för att försäkra mig om att en bok finns där.

# Gå till bibban för att märka att boken inte alls fanns.

Bokhistorien gjorde mig stressad på riktigt. På de 10 minuter det tog för mig att packa ihop och gå till biblioteket, så hann alltså någon annan dit för att låna den. Liksom av alla tusentals som finns där. Jag tänker inte berätta vilken bok det handlar om, för när den returneras ska jag ha den.

För att kompensera detta gick jag till halpa-halli och provkörde en hemskt fin rosa cykel (tänk en Jopo, men billigare) och sedan har jag också hunnit  promenera runt hela halva Vasa med dessa två fina brudar.





Snö, snö och lite is på det. Men att solen skiner 20.30 på kvällen betyder ju i alla fall att det finns hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar