söndag 27 mars 2011

En nationaldag i siffror

Antal dagar spenderade i halare: 3

Antal timmar spenderade på Ollis: 10

Antal par skor som inte längre är vita: 2

Antal poliser på (en grymt bra) förfest: 2

Antal poliser som talade svenska: 0

Antal gånger denna låt spelats: minst 76

Antal minuter sett av Sean Banan: 2

Summan av detta är i varje fall en väldigt rolig helg. Få saker gör mig så lycklig som att stå och hoppa på ett dansgolv med mina vänner . Att hoppa på dansgolv i tre dagar gör dock att man får väldigt ont i tårna och blir otroligt trött, och då är det bättre att sitta hemma i soffan och titta på Spiderman, än att lägga till fler timmar på Olliskontot.

Nu ska jag återhämta mig.


Bilden har jag snott av Fanny



Och angående poliserna vill jag poängtera att vi inte är ligister. Vi gillar bara att sjunga.

4 kommentarer:

  1. jess! marie har blogg! ikas förfest kommer nog att gå till historien...

    SvaraRadera
  2. Alla jublar :) Ja de tror ja verkligen! Ja så att du lyckades få ett foto me Sean Banan å, status :P

    SvaraRadera
  3. Nu så här i efterhand känns det lite overkligt att polisen stövlade in... Hohho. Tur att det är länge till nästa pampas :)

    SvaraRadera
  4. jag vet, jag är en väldigt cool människa ;)

    SvaraRadera