söndag 27 mars 2011

Om att länka

Det känns lite fattigt att endast ha två länkar på min länklista här till höger. Det betyder inte att de två bloggarna är innehållslösa, nej de är båda två väldigt fina kvinnor, utan att jag inte riktigt kan bestämma mig. På bloglovin följer jag just nu 44 bloggar, men att länka till Kenza, Ebba eller någon annan "storbloggare" känns lite sådär. Jag är ju inte precis bästa kompis med dem. Men sedan finns det ju våra finlandssvenska storbloggare. Kvinnor (konstigt nog läser jag ingen blogg skriven av en man!) vars liv jag följer dagligen, beundrar och kollar in i smyg på stan. De känns ju liksom lite närmare.  Poängen med detta är att jag inte känner till hur man "ska" göra. Fast äh, jag är överlag emot att agera som man "ska". Man får väl länka till vem man vill.

4 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Du, tänkte bara ta å fråga hur du fick dit den där länken, "följ mig via bloglovin". Jag får inget att funka tycker jag :P Försökte få dit en såndär bloglovin bild men det gick ju inte alls :P
    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Nej allt detdär är lite krångligt :)
    För att få in en bloglovinbild gjorde jag såhär:
    1. Gå in på Bloglovin och välj käyttäjätili - widgetit
    2.Tryck på den bild du vill ha och kopiera koden som kommer upp
    3. Gå till din egen blogg, lägg till en ny textwidget och klistra in koden
    4. Spara och hoppas att det fungerar!

    Om det inte fungerar, kan jag ge den länk jag använde för att få "bara" texten :) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. min blogg e konsti å e funkkar int att länk ti na papper-bloggar :( men du får no länk ti min blogg om du vill :)

    SvaraRadera
  4. [...] är förvånad, besviken på mig själv, generad och till och med  lite upprörd. I detta inlägg skrev jag att jag inte läser någon blogg skriven av en man. Då tänkte jag inte på [...]

    SvaraRadera