fredag 16 mars 2012

fredag.



Idag vaknade jag 05.30. Både för att jag var pigg och för att jag var nervös. Pigg för att det är så infernaliskt ljust på morgnarna och nervös för att jag ska göra en intervju idag. Egentligen borde jag inte alls vara nervös, den förra intervjun gick utmärkt och det är ju trots allt jag som är den som ställer de krångliga frågorna och inte den som måste komma med de välformulerade svaren.

Fredag och städad lägenhet har vi i varje fall. Andreas meddelade nämligen igår att vi skulle ha visning av vår lägenhet samma kväll. Jag såg framför mig människor som inspekterade varje millimeter av vårt hem och öppnade minsta lilla skåp för att se på förvaringsmöjligheterna. Så vad gjorde jag? Panikstädade. Överallt. Ni kan tro att jag blev besviken när det några timmar senare plingar på en man som lite halvintresserat kikar runt i fem minuter och inte öppnar ett enda skåp. Jag som hade organiserat om hela garderoben.

bild från we <3 it.

2 kommentarer:

  1. Wooow, en sked för vänsterhänta!

    SvaraRadera
  2. ja fundera å fundera för att förstå, men ja faktiskt! :)

    SvaraRadera