torsdag 1 mars 2012

Godmorgon torsdag.


Torsdagar är väl ärtsoppsdagar så jag tänkte att det passar med en burk. Mest passar det nog för att jag blev glad när jag såg den här burken i matbutiken, den är ju så fin. Jag tror starkt på att allt som har en snygg förpackning är bra, och om inte å kan man ju alltid låta förpackningen stå framme då istället. Väldigt ekologiskt och ekonomiskt.

Idag ska jag träffa mamma och gå på synundersökning. Det är nämligen så att jag inte längre ser saker som är långt borta. Egentligen stör det mig inte så mycket, utan  jag vill mest få bekräftat att jag inte är blind. Senare idag ska jag bjuda på fler bilder från lägenheten. Jag tänkte först att jag inte vill hänga ut de som ännu bor där, men eftersom hela världen kunnat se bilderna på bostadsförmedlingens sida, så är det nog okej. Vi äger ju liksom stället. Sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar