fredag 23 mars 2012

med solen i ögonen.

Från att jag vaknade imorse har det här varit en dag när jag känt att jag verkligen gillar livet. Solen skiner, jag har invigt läderjackan och jag har lunchat och druckit kaffe i evigheter med mina brudar. Dessutom har jag fått skrivit en och annan rad på min evighetsavhandling. En riktig fredag alltså. Det bästa är att den inte är slut ännu utan ikväll ska jag hem till Mia på inredningsparty. Party för mina tankar till plastburkar och 90-tal, så kanske visning är ett bättre ord. Inredningsvisning? Tja. Det är i alla fall Zelected by houze som visar sina produkter och det jag sett av dem ser riktigt fint ut. Jag råkade samtidigt se att Linda nu lottar ut två kuddfodral från samma ställe, så ni som inte ska på party kan ju gå och tävla om dem! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar