söndag 4 mars 2012

make war not love.




Jag deltar ofta i olika tävlingar, svarar på undersökningar och fyller i enkäter eftersom jag tycker det är roligt att svara på frågor och kryssa i formulär. För en tid sedan svarade jag på en enkät om studentkkårens verksamhet och till min stora lycka så vann jag en biobiljett. Tiopoängssöndagen fick därmed en högklassig avslutning i form av filmen This means war. En actionkomedi om två hemliga agenter som är bästa vänner, men som olyckligtvis faller för samma kvinna. Överlag en riktigt underhållande film med snygga skådespelare, så den tycker jag ni kan ta en vän i handen och gå och titta på.

4 kommentarer:

  1. äääh så sjukt! Jag och Bina va just på exakt samma film här i Breda :) den va så bra!

    SvaraRadera
  2. jag såg att nån av er hade de som status och tänkte faktiskt på att ni kanske va på just den :D Jomen visst va den! Veem tyckt du va snyggast? :p

    SvaraRadera
  3. svårt att säg först tyckt ja FDR men sen vet börja ja tyck att Tuck va snyggare?! å sen efteråt konstatera vi me Bina att di va snygg på olika sätt!

    Vem sku du ha valt?

    SvaraRadera
  4. haha viktiga diskussioner! Nämen jag tyckt helt samma, FDR va nog en sån jag sku ha valt direkt, men sen hade ju nog den andra sina fördelar också :P

    SvaraRadera