torsdag 8 mars 2012

kom sommar.

 


Just nu har min hud samma ton som den översta toppen, men tänk sen. Sen tillsammans med bruna armar, solblekt hår, fräknar och jeansshorts. Gah, så fint. Vill ni ha en likadan så finns de på vila.

Ta en jeansskjorta och klipp av ärmarna sa mamma om den andra. Synd bara att jag inte äger någon jeansskjorta. Istället fick det bli den här från lindex. Den ger mig lite 80-tals vibbar men det gör inget, jag måste ju ändå hylla det årtionde jag sett hela tolv dagar av. Nu saknar jag bara lite värme och semester. Jag känner att min hud blir gråare för var dag som spenderas i skolans datasal. 



3 kommentarer:

  1. Oj så fin den är den där första toppen! Var har du köpt den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Vilas affär i Vasa! där fanns en klänning i samma stil också :)

      Radera
  2. oj gud va hande spetstoppin va fin! :)

    SvaraRadera