fredag 23 september 2011

ett plagg in, ett plagg ut.

Idag har jag bland annat spontanshoppat ett par jeans. Under de senaste två åren har jag tydligen tyckt att tights är det absolut snyggaste plagget som finns och de har sakta men säkert trängt ut de flesta  jeansen ur garderoben.  Nu får det ändå vara nog. I min stora klädiver (eller anfall av uttråkning) så rensade jag bland mina kläder. Jag har nämligen bestämt mig för att boka ett loppisbord. Och? Ja ni ska veta att jag är en mästare på att hitta på ursäkter för att spara saker och mina loppisplaner slutar oftast med att jag inte vill skiljas från mina ägodelar. I söndags besökte jag Suvikirppis, ett nyöppnat loppis i Vasa och jo, jag tror ändå att mina kläder kommer att trivas där.


 



nyjeansen



ett exempel på vad ni kan fynda inom en snar framtid. Snälla?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar