tisdag 20 september 2011

tisdagens

Jag hittade en "dagens" hos Matilda och snodde den helt kallt.

 

Dagens humör: förväntansfull, tror det här blir en bra dag!

Dagens mående: pigg och frisk med ett konstigt ont i foten

Dagens borde: producera en hel massa text

Dagens frisyr: nytvättat som självtorkat, vilket betyder ingen frisyr alls

Dagens smink: det vanliga, concealer, mascara och ögonbrynspenna

Dagens klädsel: jeans och rutig skjorta

Dagens planer: köpa sitzbiljett, luncha, träffa mamma på stan, äta mat med min karl, gå på förfest och sedan Ollis

Dagens materiella vill ha: en ny cykel

Dagens beroende: kaffe och leverkorv, men helst inte samtidigt

Dagens tråkigaste: att jag borde besöka tritonia

Dagens längtan: nyår, för då får jag träffa en minibebis. För bebisens skull hoppas jag ändå att det är januari den dag jag får hälsa på

Dagens superlängtan: den dag när jag har en färdig avhandling i handen.

Dagens tidning: vasabladet.

Dagens låt: jag hade Born this way i huvudet när jag vaknade, så det får bli den.

 

3 kommentarer: