torsdag 8 september 2011

ge mig motivation och ett bra minne.

Jag har inlett mitt aktiva studerande med att ta tag i alla gamla uppgifter som ligger och skräpar. På tisdagen var jag på topp och skrev en hel sida. En sida som betydde att jag kunde skicka in ett arbete med deadline februari 2008. Det är inte lätt när man (läs jag) saknar självdisciplin. Ännu svårare är det eftersom vi ofta ska skriva olika kursdagböcker och reflektera över saker vi varit med om. Det är inte det lättaste att försöka minnas vad som hände under en lektion för flera år sedan kan jag lova. Nu har jag ändå kommit så långt som till hösten 2010 och sitter med allt material framme, men kan för allt i världen inte minnas vad arbetsuppgiften gick ut på. Med tur så blir jag magister före jag är pensionär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar