måndag 31 oktober 2011

bygga och bo.

Den här dagen kommer gå till historien som den längsta söndagen i mannaminne. Det kan ha att göra med att klockan ändrats, eller så går tiden bara ovanligt långsamt. För att få  tiden att gå lite snabbare så besökte jag byggmässan med min mor och far idag. De kollade på bänkskivor och värmesystem och jag fyllde i blanketter. Blanketter för att vinna en resa, för att få en prenumeration, för att få en katalog med hus och för att vinna en ipad. Ipaddar verkar annars vara en populär vinst just nu, man kan få dem lite varstans tycker jag. Med min tur vinner jag nog inget, men lite glad blir jag nog ändå när den där huskatalogen dimper ner i brevinkastet. Hus är kul.


 



mässbesökare



ett sånt hus vill jag ha, ett växthus



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar