torsdag 27 oktober 2011

veckans tema.

Pappers tema denna vecka är  förhållanden.

1. Tror du att det finns en enda perfekt partner åt var och en här i världen?

Nej. Många gånger har jag velat tro att det finns en enda  "mr right" men då brukar jag tänka på de i min närhet som hittat sin partner i samma stad eller i grannkommunen och som verkligen ser ut att passa perfekt tillsammans. Med tanke på hur stor världen är så är det ju lite osannolikt att the one bor fyra kilometer bort..

2. Om du har en partner, var träffades ni?

Dagen före valborg 2009 hade jag och några kompisar köpt biljetter till en sitz. Sitzen ordnades av hanken och vi tänkte att det skulle bli kul att vidga våra vyer lite. Utanför Cella stod en snygging i vit halare  med en stereo på axeln. Jag tänkte "han ska jag ha" och gick in för att sitza. På dansgolvet la jag in en stöt och sedan vinglade vi hemåt tillsammans till tonerna av "be my lover".

3. Skulle du kunna tänka dig eller har du kanske testat på att dejta på internet?

Jag har aldrig testat, men ser inget fel med det.

4. Hur viktigt är det för dig att du och din partner har stjärntecken som passar ihop?

Det är inte alls viktigt, men jag måste nog erkänna att jag i smyg reagerar på horoskop som visar att vi har totala motsatstecken.

5. Är du en annan människa när du är tillsammans med någon än vad du är som singel?

Jag är samma person med lite andra prioriteringar. Som singel var mitt mål att leva livet och hitta en partner. Nu är mitt mål att leva livet med min partner.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar