onsdag 26 oktober 2011

godmorgon onsdag.


Idag steg jag upp tidigt för att gå på hotellfrukost. På sokos hotel får man nu frukost för endast 7€ på vardagar, så det var vi ju tvungna att testa.



vi fick semesterfeelis och frukosten får väl godkänt.



här konstaterade jag än en gång hur otroligt opraktiskt Vasabladets format är. Jag hoppas att de snart tar modell av tidningen i bakgrunden.



efter en stunds lyx sitter jag här igen. Både ensamt och oinspirerande..



men utsikten är ju ändå helt okej!

2 kommentarer:

  1. ååå, toppen start på lillördan? :)

    hede e nåt jag å al sku böv test på :)

    SvaraRadera
  2. Haha jag kan nog ta med klädhängarna till Vasa! Dom tar ju inte så mycket plats då dom är i metall :) platta och bra! Ja kommer vecka 46 så då tar ja dom!

    SvaraRadera