torsdag 13 oktober 2011

suit up!

Idag är det international suit up day. Ni som sett serien How I Met Your Mother vet vad jag talar om. Ni som inte sett den, se den. För min del skulle det gärna kunna vara suit up day varje dag. Jag menar, vem tycker inte om män i kostym? Förutom lite extra välklädda män i skolan, har dagen ändå varit rätt grå. Jag är inne i en Gleeperiod just nu, så min morgon gick åt till att se två avsnitt av den fenomenala serien och sedan hade jag lektion. Två timmar kvantitativ analys och krångel med SPSS. Jag kan för allt i världen inte förstå att det finns människor som älskar tabeller och statistik. Nåväl, jag överlevde i alla fall. Nu  ska jag tillreda mitt livs första korvsoppa (spännande, jag vet!) och sedan ska jag gå på Linns föreläsning på Arbis.  Kanske vi syns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar