fredag 21 oktober 2011

en fredagsmiddag med twist.

 


I flera dagar har jag sett fram emot den här dagen. Inte bara för att det blir helg, utan för att vi beställt en  fredagskasse från KaffehusetAugust. Jag var så ivrig så jag tillochmed dammsög, torkade golv och fejade runt i hela lägenhet inför vår middag.



maten var god, vinet smakade och där satt vi och kände oss fredagskära.




tydligen var det någon som tyckte att vi hade det för bra, för plötsligt lät det PANG, och så föll taklampan ner.


Vinet flödade längs golv och väggar och glasen krossades. Så var den middagen slut liksom.


6 kommentarer:

  1. Oj nej va dramatiskt! Nästan som en skräckfilm!

    SvaraRadera
  2. Men voi reve vilken helvändning de blev av detdär.

    SvaraRadera
  3. ja jisses, int ska man tro att man har e bra :D

    SvaraRadera
  4. haha, ja verkligen, jag är rädd för att jag kommer hitta vinfläckar länge ännu :)

    SvaraRadera
  5. OJ NEJ. Så förväntade jag mig verkligen inte att det här inlägget skulle sluta!

    (Vi hade också fredagskassen i fredags och den va god!)

    SvaraRadera
  6. Nej vi blev lätt förvånade nog :D Tydligen går man aldrig säker med betongtak..Men jo, maten var god!

    SvaraRadera