måndag 3 oktober 2011

det är inte lätt att vara ett decemberbarn.

Jag har aldrig varit särskilt intresserad av att röra på mig. På skolgymnastiken hatade jag lagsporter eftersom jag var så rädd att göra fel och uppröra någon, och jag blev alltid gladast när matcher slutade oavgjort. Då blev ju ingen ledsen. Ändå har jag faktiskt försökt friidrotta och träna på gym, men näe, motivationen finns inte där. Hittills har jag trott att det handlar om att jag inte hittat min motionsform. Nu har jag fått svaret. Jag är ju helt enkelt född på fel tid av året. Dit for den idrottskarriären.

de här grabbarna är desto mer sportiga. Bilden tog jag igår på Bluefox match, och även om jag är en osportslig mes så är det ju nog hemskt roligt när de man hejar på vinner.

1 kommentar:

  1. Nu borde ju vi stackars decemberbarn nästan bli läkare eller nåt sånt bara för att röra till i statistiken.

    SvaraRadera