söndag 16 oktober 2011

lördagsidyllen.

Medan jag låg och sov så var sambon och skrev en tent. Jag kommer nog aldrig förstå Hankens system med att ha tenter på lördagar. Lördag är ju liksom en helig dag när du inte ska behöva göra något alls. När han var klar åkte vi i alla fall iväg till Vallgrund och här mår vi bra tillsammans med hundar, mat och underhållning.



på dagen var vi ute och gick en sväng med Linus. Mitt sällskap hade nog inte de mest skogsvänliga skorna



själv var jag bättre förberedd med mammas fräsiga stövlar.



trots blöta fötter så var det sådär perfekt höstväder. Soligt och nästan krispigt i luften.



och när vi kom hem bakade vi en äppelpaj, sådär i äkta lantliv-anda.






 

 

1 kommentar:

  1. Alltså jag förstår int heller... int alls! Det gör mig bara arg!

    H.En som har tent nästa LÖRDAG!

    SvaraRadera