söndag 8 februari 2015

februari.

                                      

                               

Eftersom jag fått respons av två av mina mest trogna läsare så kan jag ju inte annat än fortsätta. Februaris första vecka är förbi och det känns som att det är nu det vänder. Vädret har visat sig från sin bästa söndagssida och ute måste man nästan kisa för att klara av det där efterlängtade ljuset. 

Idag har vi ätit frukost länge, gått på loppis och sedan svängde vi förbi en visning av ett nybyggt hus. Varken ett område eller en modell jag skulle välja, men jag tycker om att titta och inspireras av hur andra tänker och prioriterar när det gäller inredning och ytmaterial. 

I förbifarten råkade jag dessutom boka ett loppisbord åt mig själv så nu ska ett berg av kläder och saker prissättas. En typisk söndagsaktivitet.


        

1 kommentar: