tisdag 24 februari 2015

Paket! Till mig!

Ser ni! Den kom igår ändå och en ytterst andfådd DHL-kille bar lådan ända in i hallen. Jag som trott att Ikeapaketen är de allra roligaste byggsatserna har nu ändrat åsikt. Vagnen vinner allt.
 
Jag är annars väldigt nöjd med servicen hos babyplus.nl. De svarade snabbt på mina mail och leveranstiden var till och med lite kortare än utsatt. Vi beställde också en ljusgrå sommarsuflett för att det inte ska bli så hett därinne på sommaren och på köpet fick vi dessutom en "snack tray" och en liten mjukisspeldosa som spelar Beethoven. Suveränt.
 
Senare på dagen fick jag ett meddelande om ännu ett paket som kunde hämtas ut.

Jag hade dock inte planerat för ett riktigt så stort paket. Speciellt eftersom jag inte beställt några stora saker. Ett myggnät och solskydd till bilen, och ja, en skötväska. Jag har velat fram och tillbaka och är ännu inte helt hundra på att den är bra, men kanske

Två paket på en dag. Det skulle jag kunna vänja mig vid. Speciellt om det var någon annan som betalade och fixade hem dem.

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Rolls Royce från dag ett ���� vilken fin kärra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Vi är nog nöjda! Sådär bedömt av inomhuskörningen iaf :)

      Radera