torsdag 19 februari 2015

vad jag inte gör.

För en tid sedan skrev Peppe en blogglista som jag tänkt på ända sedan dess. Det pratas ofta om vad man gör, vill göra eller borde göra. Här är min version av vad jag inte gör.

Jag äter inte saltgurka. Jag duschar inte varje dag. Jag lyssnar inte på finsk radio. Jag tränar inte. Jag gillar inte färgen beige. Jag brer inte keiju på smörgåsen. Jag stryker inte kläder. Jag spelar inte bort pengar. Jag cyklar inte långsamt. Jag är inte intresserad av bilar eller motorsport. Jag dricker inte svart kaffe.

Det var faktiskt svårare än jag trodde. De flesta alternativ jag kom på handlar nämligen om vad jag inte äter för olika typer av mat, och det är ju inte så himla spännande för er att veta. Bara om ni vill bjuda mig på middag, men då lovar jag att hålla god min vad som än serveras. Om du inte bjuder på salthurka då förstås.

 

4 kommentarer:

  1. Skoji listo, å int så förvånand att he mesta stämd in på me å ;) speciellt vidriga saltgurkon!! :D / Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lägg senap på så har du min drömrätt! :)

      Radera
  2. Så roligt att du börjat blogga igen! :) Jag hade ju också en "död" tid vad gäller bloggandet, men det är kul att man hittar tillbaka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo jag var helt inställd på att sluta men nu känns det kul igen!

      Radera