tisdag 2 augusti 2011

arbetsdisciplin.

Godmorgon tisdag! Idag känns det ovanligt tungt att åka på jobb. Det börjar kännas som att jag kan det här nu och att det måste ske något nytt. Som typ semester. Dessutom är Andreas ledig nu, vilket gör allt ännu lite tyngre. Nåja, ett tjugotal dagar ska jag väl överleva. För att bli på lite bättre humör så tog jag till ett säkert kort, att läsa bloggstatistiken och speciellt listan över sökord som folk hittat hit med. Vissa är helt logiska, andra är helt otroliga. Några exempel på sådana är, sura handdukar vad göra?,  lära sig simma och frysa in jordgubbar bäst. De frågorna skulle jag väl ändå nog kunna svara på, men den som har googlat en skruv i magen, hoppas jag att hittade bättre hjälp än min blogg.

Rubriken är ett sökord som tydligen flera har hittat hit med. Det är ganska ironiskt eftersom jag kan vara världens bästa semesterfirare.

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar