måndag 22 augusti 2011

smart packning.

Min sambo kommer att lämna mig för att åka till Spanien i två veckor. Två veckor. Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra  (här kommer vissa att fnysa gahtvå veckor är väl ingenting) men jag tycker det känns som en halv evighet. Ikväll har han i alla fall förberett sig, packat och funderat vad klädkoden smart casual innebär. De har lovat över trettio grader alla dagar, så jag kan säga att jag inte är så värst avundsjuk på att vara tvungen att ha kostym i den värmen.


Nåväl, om jag klarar mig ensam ens hälften så bra som han är strukturerad när det gäller packning, så kommer det nog att gå fint.


 


2 kommentarer:

  1. Ja förstår dig! ag får ångest bara Kalle e borta en endaste natt! Usha blä, att vara ensam e inget för mig! För nåt år sen var han borta och körde lastbil i en hel vecka, inte kul! Verkligen inte!

    SvaraRadera
  2. nejj fy! Å att laga mat åt bara sig själv är så otroligt tråkigt också..

    SvaraRadera