måndag 1 augusti 2011

för att jag älskar dig.

Vet ni vad? Vi hann till lördagens bröllop, och tur var det för det var nog det finaste bröllop jag har varit på. En massa kärlek, goda vänner, god mat och superb underhållning. En riktig helkväll som jag är säker på att både brudparet och gästerna kommer att minnas länge. Nu vill jag åka på fler bröllop!



jag har valt att inte lägga upp några bilder på självaste huvudpersonerna, men jag kan lova er att  de var supervackra.



 



istället kan ni ju titta på mina bordsherrar, Kim och Andreas..



 



brudgummens hobby speglades i servettringarna.



jag poserade lite med bröllopsbilen.



och senare på kvällen dukades en godisbuffé upp. Jagmenar, godisbuffé, kan man annat än älska det ordet?


så vi åt godis och drack bål


och dansade sedan tills bandet åkte hem och det var dags att ta klackskorna i handen och traska hemåt.

4 kommentarer:

  1. Bröllop e nog det finaste som finns! :D

    SvaraRadera
  2. Kul att få se bilder från bröllopet. Jag hade gjort buketten åt Anna, och dessutom har jag gått på samma klass genom hela lågstadiet, som både bruden, din sambo och min granne (alltså Kim). :)

    SvaraRadera
  3. Vilken kul idé med godisbuffé!

    SvaraRadera
  4. javisst var det! Det var dessutom fixat så att placeringskorten var små påsar som du kunde plocka godiset i :)

    SvaraRadera