tisdag 9 augusti 2011

kredit eller debit?

Jag har ett problem. Jag tänker skaffa (eller ja, ansöka om)  ett Visakort och har nu kommit så långt som till steget där man får välja bild. Vad i hela fridens namn ska jag välja? Om jag hade barn eller typ en katt så skulle det vara lätt, men jag har ju inte ens någon hobby. En bild på mig själv känns ju inte så lite ego. Det blir nog något standardblommigt ändå. Gah.

en spargris skulle vara lite kul.


men då skulle nog en sådan här mager variant vara närmare sanningen.


Bilder från google.

3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig fått välja bild till något av mina kort! :(

    SvaraRadera
  2. jasså?! Jag fylld i ansökan på näte å då finns "egen bild" som alternativ :)

    SvaraRadera
  3. Synnerligen tjusig gris den där andra.

    SvaraRadera