tisdag 9 augusti 2011

glimtar av en vardag.

Vad har hänt idag då? Inte så värst mycket. På jobbet var det livat eftersom vi nästan tänkte blåsa bort, och ännu mer livat för att en circus kom på besök. Jag gillar inte riktigt clowner och plötsligt var vi omringade av dem. Huj. Jag slutade i alla fall tidigt och hann till både banken och polisen och sedan fick jag äran att vara smakråd vid ett kostymköp. Tänk om alla män alltid skulle klä sig i kostym. Då skulle nog många vara lite gladare. Eller ja, kanske alla utom männen. Och de som är hårda på jämlikhet. Men ändå, en dag i veckan? Jag lovar att jag skulle klä upp mig också.


 



det var cirkus Finlandia som var ute och gjorde reklam för att de är i stan.



kostymshopparen.



Och matshopparen. Att använda postit-lappar som lista är en hit, men man kan inte handla alltför långa saker. Som typ hushållspapper.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar