tisdag 23 augusti 2011

om en glöggmåndag.

Två av mina favoritvästnylänningar är på besök i Vasa, så hela måndagskvällen gick åt till att umgås med dem. Jag och jannika gjorde det vi är bäst på, d.v.s. åt,såg på tv och skvallrade och sedan traskade vi iväg till Robin i regnet. Där spelade pojkarna golf och bjöd på glögg. Glögg var nämligen det enda Robin hade att bjuda på, så här efter en lång sommar. Men glögg är ju gott, och det är ju ändå bara fyra månader till julen, så varför inte. Några omgångar pidrospel hann vi också med. Det berättar jag egentligen  bara för att mitt lag vann. En bra måndag var det hursomhelst och nu ser jag ännu mer fram emot hösten och studielivet.

Ikväll kommer tre fina flickor hit på middag och vin, så jag kan nog lova er att det blir en bra tisdag också. Eller ja, först ska jag överleva  det där jobbet.

 


glöggen, golfen och mina gangsterjeans


vi och de.

3 kommentarer:

  1. jag såg din cykel utanför robins igår :) om du nuförtiden använder dende gröna?

    SvaraRadera
  2. Jepp, he va no min! Du har int råka si min blåa nå? :)

    SvaraRadera
  3. glögg redan?! herrijee :D

    SvaraRadera