onsdag 24 augusti 2011

nytt på semesterfronten.

Vill ni veta en sak? Jag ska åka på  semester. Det känns som att vi åker om kanske 2 månader, i verkligheten  åker vi på lördag. Jag har varit så inställd på att orka jobba, och nu är semestern plötsligt här. Vi (jag och typ 9 andra) flyger i alla fall till Split i Kroatien på lördag morgon, och sedan ska vi leva livet där i en vecka. Jag är säker på att det kommer att bli jätteskönt, men i nuläget känns det onekligen lite stressigt. Jag borde liksom packa saker, köpa solkräm, leta kappsäck, växla pengar (ta reda på vad de har för valuta), tvätta kläder, köpa böcker och lite städa lägenhet här ännu innan vi åker. En sak har jag, och det är ett nytt pass. Så dit kommer jag ju ändå. Resten fixar sig nog. Jag har ju hela fredagsnatten på mig.

så här ser det iaf. ut!

1 kommentar:

  1. Wow va kul! Ha så trevlit o njut av semestern :)

    SvaraRadera