torsdag 11 augusti 2011

you've got mail.

Jag älskar post. Inte räkningar då, men allt annat. Kort, brev, tidningar och ja, till och med reklam i alla dess former. Orsaken till att jag berättar detta är då den, att idag har varit en ovanligt bra dag på postfronten. Vi fick nämligen två paket. Ett till mig och ett till karln jag bor med. Vi verkar ha en rättvis brevbärare här i kvarteret. Att man måste betala sakerna som kommer på posten är ju sedan nästa problem..


 



paketen innehöll en t-shirt till en som älskar solsidan


och två filmer och ett spel till mig. Vi har väldigt hög klass på underhållningen i det här hushållet ser jag nu, men äh, de hade superrea på cdon. Twilightfilmen ska jag dessutom se som uppladdning inför den fjärde (och tydligen inte sista) filmen som borde komma snart. Mer Robert Pattinson åt folket!

2 kommentarer:

  1. hahah vilken härli tröjjo! :D ja kommer gärna nain da å skådar twilight som förberedelse! :)

    SvaraRadera
  2. jaa he får du gärna gör! Ja har på känn att envik int e så superintresserad :)

    SvaraRadera