måndag 22 augusti 2011

hänt i veckan.

Jag planerar ofta blogginlägg i huvudet och fotar ofta bilder som jag tänker blogga om. Det är bara det att jag inte riktigt lika ofta orkar göra något av mina planer.  Därför ska ni nu få en liten bildberättelse om saker jag har gjort och människor jag mött, så här nästsista veckan i augusti. Alla bilder är fotade med min telefon, därav den höga kvaliteten.


Edit. klicka på inlägget för att det ska se normalt ut. Jag får gråa hår av att förminska och förstora och trixa med det här just nu.


 



vi har cyklat gata upp och gata ner med hopp om att få en skymt av min stulna cykel. Cykeln såg vi inte ett spår av, men en rolig gunga hittade vi åtminstone.


 



en kväll gick jag och bruden på bilden på besök till Sabina. Hon är en hejare på bakning och bakade supergoda mazariner åt oss. Det är bra att ha vänner med olika specialintressen :)



på fredagen tog jag på mig en kjol, hoppade in i Jessicas bil och åkte till Juthbackamarknaden. Vi kollade på fina prylar, hälsade på folk och frös lite om tårna innan vi konstaterade att "he va myki tallrikar"  och susade hemåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar