torsdag 14 juli 2011

10. detta gör mig glad.

 


Ja så var det den där fotoutmaningen. Dagens rubrik är lätt. Om man skulle ta alla bilder jag laddat upp på bloggen skulle man nog få ett ganska utförligt svar. Jag skriver nämligen mest om sånt som jag gillar och saker som gör mig lycklig. Ni vet, sommarkvällar, vännerna, kärleken, familjen, vädret, kaffe, nya böcker,  hav, fest och nya kläder. Livet alltså. Hur beskriver man det livet i en bild då? Det blev genast lite svårare. Därför valde jag en bild på Andreas och Kim som jag tog i lördags. En sommarkväll med hav, vänskap och kärlek. Sånt som man blir glad av.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Jag blev också glad av den! :)

    Linda

    SvaraRadera
  2. Sen ska jag också tillägga att jag tyckte att det var schysst av min bror att diska undan efter alla då ni var på Ikea! ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa verkligen snällt! Speciellt med tanke på hur mycket folk som var där den dagen, men, han har ju ändå semester :)

    SvaraRadera