onsdag 20 juli 2011

14. en vinterbild

 


 

Ojdå. Jag har tydligen hoppat över dag 12 i fotoutmaningen. Det temat var i alla fall "min vardag" och min vardag tycker jag ni får se bilder på ändå, så det var nog inte så farligt. Istället har jag tittat igenom lite bilder från vintern och konstaterat att ser det faktiskt ut så där? Kallt och mörkt och snö överallt. Tydligen. Bilden är tagen en natt på väg hem från Ollis. Det hade snöat något så in i norden under kvällen och när vi skulle gå hem var gatorna borta. Jag och Mia kände oss som två polarforskare i en öde stad. Förutom att polarforskare kanske inte går ut i strumpbyxor.

 

1 kommentar:

  1. alltså ja får rysningar tå ja sir hande bildin, va e faktiskt såde sjukt myki snö?! förtränger att e snart e vinter igen :D

    SvaraRadera