fredag 15 juli 2011

jobb och jobb och jobb.

Så var det fredag. Slutet på världshistoriens längsta vecka. Seriöst, jag minns knappt vad jag gjorde i måndags. I helgen är det i alla fall Vasa rockfestival och  jag skulle hemskt hemskt gärna ha velat se The ark. De visste tydligen inte arrangörerna om eftersom de lagt in deras spelning sist ikväll. Det passar ju liksom inte riktigt ihop med mitt jobbschema. Skulle kanske funka om jag sov någon timme före och sedan gick hem direkt efter konserten. Inte så värst rockigt. Nåja, jag har ändå sett Ola Salo och hans gäng en gång förut, under mina ungdoms glansdagar i åminne folkpark. Det var rockigt kan jag lova.

Nu ska jag cykla till jobbet och hålla tummarna för en lugn dag. Och för att vi hittar på något på lördagen. Jag får nämligen  lite pensionärsvibbar av det här inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar