onsdag 27 juli 2011

dagens pass.

Nu har jag typ fjorton blogginlägg i huvudet och är så exalterad att jag inte vet vad jag ska börja med. Men det är lugnt, innan jag är klar med ett har jag säkert glömt vad de andra skulle handla om. Idag känner jag mig i alla fall friskare och det gick bra att jobba, även om det är varmt. Efter jobbet  orkade jag t.o.m med en runda på stan och var äntligen och tog passfoton. Det är liksom något jag planerat göra sedan i vintras. Att ta passfoton är väl aldrig någon höjdare och jag fick kommentaren "se mer vanlig ut, nu ser du ut som att du försöker le". Tydligen är ett stelt uttryck det som anses som "vanligt". Någon vacker dag kan jag kanske visa er hur fotona blev..

Stadsrundan fortsatte med lite shopping och jag blev en skjorta rikare, frestades av nyheter i bokhandeln och så hittade vi äntligen en present till helgens brudpar.  Sedan åkte vi nöjda hem och lagade lite mat.

här är då jag och min skjorta. Och förstås dedär jeansshortsen som jag tydligen bor i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar