torsdag 28 juli 2011

om en bloggupptäckt.

Andréa tipsade häromdagen om en inredningsblogg. Jag klickade in sådär lite i förbifarten, läste några inlägg och i takt med att intresset väcktes så  kom stressen. Hur i all världens tid har jag missat det här? Och hur länge kommer det ta att läsa igenom allt? Sedan såg jag att bloggen skapats i juni 2011 och jag kunde andas ut. Nåja, så dramatiskt var det kanske inte riktigt, men är ni intresserade av inredning så besök Anna-Lena. Hon tipsar om all sorters inredning, vilket jag tycker är mer inspirerande än att läsa om bara en stil. Jag tycker om det lantliga och vita, men ofta är de bloggarna så vita att det är svårt att se texten, och ja, det är väl alltid bäst med lite variation.  Nu har jag till exempel lärt mig att om man vill vara först med att se Ikeas höstnyheter, så ska man följa med den Amerikanska hemsidan. Viktig info för en ikeanörd som mig.

 

Jag är inte så mycket för väggord, men texten på bordet är en fin detalj. Bild från bloggarens hem.


 

3 kommentarer:

  1. Jag hittade också dit för några dagar sedan via Vasabladet då det handlade om Ikea :) såg riktigt bra ut :)

    SvaraRadera
  2. visst är den helt super? jag gillar massor :).

    SvaraRadera
  3. Nämen, vad glad jag blir av det här inlägget! :-)
    Såg i min besöksstatistik att flera besökare hade kommit till min blogg från din så jag var tvungen att kolla vem du är. Tack så mycket för länken till min blogg och vad roligt att höra att du gillar den! :-)

    SvaraRadera