fredag 22 juli 2011

sysselsättning.

När jag har tråkigt så läser jag bloggar. När jag har läst alla bloggar så önskeshoppar jag kläder. Och  när jag inte kommer på fler webshoppar eller blir deppig över att allt fint är så dyrt, så tittar jag på hus. Även om jag inte planerar att flytta eller köpa ett hus just nu, så tycker jag om att titta på hur folk har tänkt när det gäller inredning och fundera lite på om de har tänkt överhuvudtaget. Det finns många fina lägenheter och hus till salu, men så finns det också otroligt många hus som man verkligen kan se att invånarna gillat furu och blått. I alla rum. Ni förstår, mörknat furu och ljusblått (helst i kombination) i inredningen är lite av min stora skräck.  Men det är ju bara min åsikt. Alla kan ju inte ha det vitt.

Sedan när jag har riktigt tråkigt så bloggar jag om vad jag gör när jag har tråkigt. Annars mår jag bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar