fredag 1 juli 2011

fredagslyx.


Idag har det regnat. En hel del. Nästan så mycket att min arbetsplats flöt iväg. Nå, inte riktigt, men det var inte långt ifrån. Ändå var det ganska mysigt att stå där under tak och lyssna på åskan och se på alla springande människor som försökte komma undan vattnet. Den tryckande värmen kunde jag ändå ha skippat, jag blev nämligen  helt dåsig i huvudet.


 



men när jag kom hem, dåsig och våtskodd så möttes jag av en kasse. Inte vilken random papperskasse som helst. Nej det var en "fredagskasse" från Kaffehuset August.


i kassen fanns två helt gudomligt goda måltider och det är en vardagslyx jag verkligen kan rekommendera. Det goda vinet och en sambo som kommer med såna här finurliga presenter ingår tyvärr inte i paketet.

2 kommentarer:

  1. åh, sen när ha august börja me de? ser lyxit ut :D

    SvaraRadera
  2. jag vet inte faktiskt! Ett tag i alla fall :) Jo det var jättegott, och ganska billigt också!

    SvaraRadera