måndag 18 juli 2011

cause I'm burning.

Jag lyckas uppenbarligen inte så bra med att blogga under veckosluten. Jag tänker lite på det ibland, men så äh. Det kommer ju ändå alltid en måndag, så det är väl inte så farligt. Helgen kom och gick i ett rasande tempo och vi tog det mest lugnt på villan. Festplaner fanns men vi ändrade oss ändå. Det blir att satsa på jeppis nästa helg istället. Trevligt har vi ändå haft det och igår var jag ute i solen från det att jag steg upp, till sena kvällen. Vet ni vad som händer då? Man blir röd. Jag har stoltserat med att inte bränna mig på hela sommaren, och i mitten av juli borde väl ändå faran vara över. Eller så inte. Efter två timmar på stranden, en båttur och en middag i solen så kunde vi inte annat än skratta. Den ena såg värre ut än den andra och alla hade sina katastrofområden. Att bränna sig i solen är ju dock inte så himla gemytligt och nu badar jag i after sun. Och ja, hoppas på att det ska bli brunt snart.


 


Ett kärlekspar ute på en roddtur. Eller ja, alltså det är vår hund och min sambo.



havet, havet. Och en pinsamt sned horisont.



 



det var vackert, varmt och bäddat för solbränd hud.


 


nu har jag t.ex. en rosa pojkvän.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar