torsdag 28 juli 2011

kiitos, hei!

Jag tycker att den nya bloggen Customerservice - bra eller dålig betjäning, är väldigt underhållande. Författaren är kritiskt på ett bra sätt  och det är roligt att läsa om de bekanta platserna. Lite rädd är jag ju ändå, med tanke på att jag betjänar kunder dagarna i ända. Jag tror ju nog att jag är ganska snäll och trevlig för det mesta, men förstås känns leendet extra ansträngt ibland. Som när folk klagar på precis allt och du bara vill snäsa att de själva kan plocka sina bär om det nu är så himla noga. Eller när folk väljer att berätta sin livshistoria precis när du ska packa och åka hem. Då är det bara att nicka och le. Svära kan man göra inombords.

1 kommentar:

  1. customerservice28 juli 2011 kl. 22:59

    Hej! Va roligt att du tycker bloggen är underhållande! Ska försöka hålla upp tempot! :)

    SvaraRadera