måndag 11 juli 2011

rätt sak till rätt pris. Vol. 2.

Igår blev det inget bloggande eftersom jag var ut och reste lite. En resa som tog ungefär 16 timmar, av vilka vi var typ fem timmar i Sverige, men utomlands är ju alltid utomlands.


Vi var alltså till Haparanda och Ikea. En dag med mycket bilsittande (fast jag tror nog att chauffören  hade det värst), mycket shopping och ännu mera skratt. Till slut kom vi fram till att vi behöver en ny lägenhet. Här finns liksom inte plats för mer saker. Vääldigt synd.


 



en shoppingsugen karl.



ett kök som var så fint att jag skulle ha kunnat kopiera typ allt.


Kim kände sig också som hemma.


 

 


Nu ska jag nog hålla mig borta från de blågula varuhusen ett tag. Två besök på två veckor är helt tillräckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar