fredag 1 juli 2011

om att hitta motivation.

Jag har hittat på ett mycket bra sätt att göra sommarjobbandet lite mindre jobbigt. Jag låtsas att jag har semester. Det är väldigt enkelt kan jag lova och de två senaste dagarna har varit helt ljuvliga. Direkt jag stigit in genom dörren hemma har jag bara försökt gnugga bort lite potatisrester (jag kan ha världens fulaste naglar just nu), slängt på mig andra kläder, slängt i mig lite mat och sedan åkt igen. Igår solade och badade vi bastu på villan och idag åkte vi till Bergö. Kvällarna blir längre och livet lite lättare. Sedan är det bara att se till att du kommer hem en någotsånär passlig tid, och sedan kan du upprepa samma procedur följande dag.



vissa jobbade med att lägga ut en båt.



jag läste ut en bok


sedan badade vi alla.


 



1 kommentar: