torsdag 14 juli 2011

sommarkultur.

Jahass. Det var den onsdagen. Jag har hela dagen trott att det är torsdag, men tyvärr, den här veckan verkar ha bestämt sig för att gå i snigelfart. Imorse när jag kom till jobbet  visade termometern 13°. Det kändes lite som höst och jag måste nog erkänna att det var skönt. Alla hundratals väderdiskussioner (ni vet, the samtalsämne enligt kunderna) har ändå lärt mig att vi aldrig blir nöjda.  Tur 'är väl det, annars skulle det ju vara synd att vi har så många årstider.


Ikväll har i alla fall jag varit nöjd med det mesta. Vi har nämligen suttit och skrattat i solen, på skäriteatern. Om ni kan, så åk och se pjäsen. Den var humoristisk och verklighetstrogen och helt enkelt jättebra.



Nina utgjorde en del av sällskapet.



detta gäng stod för underhållningen.



 


och sedan for vi en sväng till arken och kollade hur personalen mådde. Helt okej som ni ser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar