måndag 18 juli 2011

bio rio.

Igår kväll var jag och ett gäng andra mer eller mindre solbrända personer på bio och kollade transformers 3. Jag hade inte sett tvåan, men mindes att ettan var riktigt bra. Rymdfilmer, science-fiction och annat overkligt (Harry Potter har en egen genre) brukar annars inte riktigt falla mig i smaken, men transformers har varit annorlunda. Filmen var ändå lite väl utdragen och ibland hade jag ingen aning om vem som krigade mot vem. Det jag reagerade mest på var ändå den kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Hur snygg kan en människa riktigt bli?  Jag skulle bli lite rädd om jag spelade i samma film som henne.


Shia LaBeouf och den övernaturligt snygga Rosie Huntington-Whiteley. Se nu bara. Han är ju helt snygg egentligen, men eftersom hon  befinner sig på en helt egen nivå fick han inget positivt adjektiv före sitt namn.


 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar